ONDERZOEK KLANTTEVREDENHEID
Het uitvoeren van een klanttevredenheidsonderzoek is altijd spannend. Je vraagt jouw klanten om iets heel belangrijks: hun mening. Ook al hoop en verwacht je dat deze positief is; het kan zomaar zijn dat dit tegenvalt. Bovendien moet je als organisatie bereid zijn om wat met de uitkomsten te doen. Het uitvoeren van een klanttevredenheidonderzoek is dus niet alleen spannend, het is ook een belangrijke uitdaging!
SNELLE LEVERING EN BEHULPZAAMHEID
De steekwoorden “Snelle levering“, “behulpzaamheid” en “goede kwaliteit” worden het meest genoemd bij de vraag waar klanten tevreden over zijn. Uiteraard zijn er ook wat aandachtsgebieden. Die liggen op het vlak van bereikbaarheid en het leverproces voor klanten die handmatig hun afbeeldingen up- en downloaden in ons systeem. Deze punten gaan we de komende tijd met veel energie verder uitwerken en aanpakken.
IDEEËN ZIJN WELKOM
Heb je ideeën of suggesties voor ons? Wacht niet tot het volgende klanttevredenheidsonderzoek, maar stuur direct een mail naar Chris of bel 023 303 4393.
Beste klanten: bedankt voor jullie medewerking aan het onderzoek. Natuurlijk zijn wij heel blij dat u zo tevreden bent en een 9 is heel mooi, maar één ding beloven we u alvast: we gaan voor de 10!